Training

Gezien de groei van de vereniging in sinds 2023 is ook de behoefte om een training te kunnen volgen toegenomen.

Wij zijn daarom ook blij dat wij 2 toppers hebben gevonden om de training periodiek te verzorgen!

Elmer en Nicole gaan ons helpen beginners de basis goed bij te brengen en gevorderden verder te helpen in het verbeteren van hun spel!

Graag stellen ze zich even voor:

” Wij zijn Elmer (29) en Nicole (24).

Tot en met corona waren wij actieve divisie spelers binnen de regio’s Oost en Noord, maar sinds eind 2023 zijn wij de trainers binnen deze mooie en gezellige badmintonvereniging in Ter Apel.

Om de week zijn wij aanwezig op de donderdagavond van 20:00 tot 22:00 uur, waar wij een training verzorgen voor nieuwe spelers en spelers die vaardigheden willen bijleren/afleren.

Dit met als doel om het niveau van de gehele verenigingsgroep te laten samenkomen, waardoor er leuke partijen gevormd kunnen worden en het spelplezier hooggehouden wordt.”