Pegasus

Hein
Bert-Jan
Johanna

In 1974 is de Omnisport-vereniging Pegasus opgericht en 1 van de sporten die daar onderdeel van uitmaakte is badminton.

Bron foto en quote : Beelden (beeldbankgroningen.nl) ‘Collectie Streekhistorisch Centrum Stadskanaal’

Door de omnisport vereniging Pegasus worden in de sporthal te Ter Apel diverse sporten beoefend, zoals volleybal, handbal, badminton en basketbal.

In de loop der jaren zijn er natuurlijk vele leden gekomen en gegaan zoals bij elke sportvereniging het geval is. Momenteel is ons ledenaantal weer aan het stijgen en wij hopen dat deze dat de komende tijd nog even doorzet!

Dus ben je nieuwsgierig en wil je onderdeel zijn van de volgende 50 jaar Pegasus kom dan vooral een keer langs op donderdagavond in onze sporthal in Ter Apel.