Erelid : Henk van der Struik

Donderdag 22 September 2022 hebben wij voor het eerst een erelid benoemd!

Henk van der Struik komt deze eer toe omdat hij al erg lang lid is van de vereniging en heeft dus erg veel mee gemaakt en veel voor de vereniging heeft betekend. Ook wanneer het even wat minder ging met de vereniging en het aantal leden op een bepaald moment erg weinig was, bleef hij Pegasus trouw. Gelukkig groeit de vereniging nu weer!

Wij hebben ons allemaal een half uur voor aanvang van de speelavond verzameld om deze gebeurtenis te vieren in de kantine van de sporthal met wat drinken en gebak. Voorzitter Hein Voss overhandigde de welverdiende oorkonde en bos bloemen na een korte speech.

Henk is ten alle tijde welkom om weer even mee te spelen zonder contributie meer te hoeven betalen. Wij hopen dat hij dit ook dan ook regelmatig even gaat doen. Henk bedankt en gefeliciteerd!